Lue keskustelun säännöt.
Ei hitto!! Ei ole normaalia, että mä piereskelen kokoajan
06.10.2006 |
aamulla jo alkaa kamala " trööt" . Lapsikin nauraa asialle jo (1,5v).
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syötkö jotain epäsopivaa? Onko muita vatsavaivoja? Liikutko? Käytätkö makeutusaineita? Oletko kokeillut mitään apteekin litkua tuohon vaivaan? :D
Minulla oli sama juttu, kun kokeilin hetken vegaanista ruokavaliota. Se kokeilu jäi lyhyeksi.
xD