Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein sauna pitää pestä jos käyttöä 1 kerta viikossa?

Vierailija
29.09.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis puhut lauteiden pesusta. Saunaan mennään suihkun kautta ja käytetään peflettiä kun istutaan. Näin lauteiden ikä pitenee huomattavasti. Puu kuuluu nopeammin mitä enemmän se altistuu vedelle.

Meillä on sauna vieläkin kuin uusi vaikken ole lauteita pessyt kunnolla kertakaan (sauna tehtiin vajaa vuosi sitten). Lattiaa toki imuroin ja pesen.

Vierailija
2/9 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytetään 2-3 krt viikossa.

Huuhdellaan toki joka käyttökerran jälkeen, muuten alkaa hiki haista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotaan n. 5 kertaa viikossa.



Laudeliinaa joskus käytettiin, mutta vaivaa niittenkin pesemisestä ja silittämisestä on. Nyt vain vieraille laudeliinat. Ja suihkun kautta saunaan tietty.



Mutta ei huuhdella tosiaankaan saunaa joka kerta!! Sehän kastuu ja täytyy saada sen jälkeen kuivaksi! Tutuilla homehtui sauna, kun kastelivat sen aina. Lisää tosi paljon sähkönkulutusta jos kastelee saunan ja sen takia joutuu pitämään sitä vielä tunnin ylimääräistä päällä.

Vierailija
4/9 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mutta ei huuhdella tosiaankaan saunaa joka kerta!! Sehän kastuu ja täytyy saada sen jälkeen kuivaksi! Tutuilla homehtui sauna, kun kastelivat sen aina. Lisää tosi paljon sähkönkulutusta jos kastelee saunan ja sen takia joutuu pitämään sitä vielä tunnin ylimääräistä päällä.

Vierailija
5/9 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laudeliinaa joskus käytettiin, mutta vaivaa niittenkin pesemisestä ja silittämisestä on. Nyt vain vieraille laudeliinat. Ja suihkun kautta saunaan tietty.

Vierailija
6/9 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löylyihin suihkun kautta ja ylälauteella on koko lauteen peittävä laudeliina.

Turha kuluttaa saunaa pesemällä sitä turhan usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestään kerran vuodessa...johan se ois niin likanen ja pieneliöinen ettei oo tosikaan. Sanokaa ettei tollanen oo yleistä, pliis???

Vierailija
8/9 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


pestään kerran vuodessa...johan se ois niin likanen ja pieneliöinen ettei oo tosikaan. Sanokaa ettei tollanen oo yleistä, pliis???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


pestään kerran vuodessa...johan se ois niin likanen ja pieneliöinen ettei oo tosikaan. Sanokaa ettei tollanen oo yleistä, pliis???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi