G: Mitä ostaisit tupperin kutsuista??? Ekaa kertaa menossa enkä
tiedä mitä on myynnissä, mitä sieltä kandee hankkia?
Kommentit (5)
Onkohan oikea nimi minipikakokki tai joku sellainen, pieni ja sininen kuitenkin =)
Sitä tervävämpää terää saa hakea. Ja ergonomisesti täysin oikea ote, kun sillä kuorii.
Myös tuosta sipulileikkurista olen kuullut hyvää.
Eikös Tupperilta ilmestynyt juuri se uusi kippo, missä on " joustava" /teleskooppikansi? Sellainen voisi olla tarpeellinen meillä.
Myös kaavin/nuolijasarjaa olen katsellut sillä silmällä.
" Hengittävä" juustokupu ja leipälaatikkokin ovat hyviä olla olemassa.
Kalliita ovat kyllä kuin mitkä, ja kaikki Tupperit, mitä omistan onkin lahjoituksena saatu.
NÄppärä vatkauksessa kun ei roisku ja muutenkin joka leipomisessa käytössä jos ei muuten niin jauhojen sekoituksessa kun se pitää tehdä aina eri astiassa kuin varsinainen kaakku.
Ja esim. ne kätevät, mulla kaikki jauhot niissä ja on kyllä tosi käteviä.