Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oskari vai Oscar nimeksi?!?!?

Vierailija
22.09.2006 |

Kumpi olisi mielestänne parempi nimi Oskari vai Oscar? Nimen lausuminen tulisi varmaankin olemaan sama, oli se kumpi hyvänsä, eli käytännössä on kyse vain nimen kirjoitusasusta. Sukunimi on hieman erikoisempi suomalainen sukunimi, joten sen puolesta sopisi kumpi vain.



Mielipiteitä?!?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sukunimikin on suomenkielinen. Oscar vie mietteet siihen elokuvapalkintoon.

Vierailija
2/2 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyttiin ihan suomalaiseen Oskari nimeen, ja tyytyväisiä ollaan oltu. Minusta on tylsää jos joutuu joka paikkaan aina erikseen kertomaan kuinka nimi kirjoitetaan, eli siksi varmaan päädyttiin Oskari nimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi