Onko My Little Ponyt vielä suosittuja?
Myydäänkö niitä Suomessa? Minkä ikäiset niillä yleensä leikkivät? Kiitos vastauksista!
Kommentit (6)
Tunnistaa siitä, että kaviossa lukee Hasbro ja pyllyssä on tietynlaiset kuviot. Maksat uutena noin 7-9e normaalikokoisina, sitten puhuva Sunshine maksaa jotain 50e ja lisäksi on kaikkia siltä väliltä. My Little Ponyja on nykyisin sekä pehmeitä ja kovia.
Käytetyistä maksaa eniten " ensimmäisen sukupolven" ponit. Sitä en tiedä, miten ne erottaa. Ilmeisesti se pitää vain tietää.
Jos käyt Oulussa, on siellä Pohjois-Pohjanmaan museossa juuri nyt joku viimeisiä päiviä tai sitten jo ehtinyt loppua My Little Pony -näyttely.
Ne ovat aivan eri maata kuin nämä G3 ponit.
Ja kyllä ne vielä saa kavereiden kanssa niillä hyvät leikitkin aikaan.
ovat ainakin ihan hulluja niihin. KAIKKI ponit jotka tulee vastaan on " pakko ostaa" niitten mielestä. aika kiva hintasii ne on on. pieniä ponia..
muutenkin niillä joku heppa" vaihe" , ehkä menee ohi, ehkä ei.
Osa on niitä ei-aitoja kopioita, osa aitoja my little ponyja. Kaikki ihania ja rakkaita.
Kiitos vastauksista!:)