Lue keskustelun säännöt.
HEI AUTTAKAA PIAN!
04.06.2006 |
Lausutaanko Chateubriand miten? Siis " shätööbriaand" vai " shätöy-briaand" ?? Kiutos pikaisesta avusta!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tällä asialla olis aika kiirus!