Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun imetys lopetetaan, niin pitääkö nousseen maidon antaa vaan olla tississä ja odottaa, että se häviää...
Kommentit (2)
(älä kuitenkaan anna rintatulehduksen syntyä) ja sitten pumppaat pois aina sen verran, että oma olo helpottuu. Näin rinnat huomaavat, että ei maitoa enää tarvita niin paljon ja maidontulo pikkuhiljaa loppuu. Useampi päivä siihen vain kuluu! Tsemppiä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
seuraavana päivänä pikkuisen rinnat tuntui täysiltä, mutta sitten se maito sieltä hävisi.