Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piteneekö kellään kk-kierto stressittömänä aikana?

Vierailija
19.01.2006 |

Mulla normaalisti kierto 29 - 31 päivää. Mulla on ollut kovasti työ- ym. kiireitä viimeiset pari vuotta ja kierto ollut 26 - 28 päivää. Nyt kaikki kiireet ja stressit on ohi ja 29. kp menossa. Voiko johtua stressittömyydestä, vai... Mulla tosiaan aina pitkä kierto, mutta olen luullut sen " tasautuneen" lyhyemmäksi, kun on sen pari vuotta ollut noin lyhyt.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi