Lue keskustelun säännöt.
Tyttö 3v käyttää nyt 25/26 numeroisia kenkiä. Ostin kesäksi
20.02.2006 |
lenkkarit kun matkalta löysin ihanat, ostin siis kokoa 27. Tulikohan ostettua aivan älyttömän suuret?? Minkäkokoisia jalkoja teidän 3,5v tytöillä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
talvikengät 27. Muut kengät 25-26. Vaikea sanoa onko liian isot sun ostamas, voihan se jalka vielä ennen kesää kasvaa.