Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minun äitienpäivälahjani.
12.05.2006 |
Mies sanoi eilen että saan valita lahjaksi ihan mitä haluan. Budjetti 200e.
Mitä sinä haluaisit?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kävisin hierojalla pari kertaa ja ostaisin jotain kivaa kesävaatetta, josta olisi sitten miehellekin ehkä iloa :-)
Jäljelle jääneellä 20e ostaisin vanhimmalle lapselle 5v synttärilahjan.
Tuolla hinnalla ei nyt mitään megakiviä saa, mutta jonkun nätin kuitenkin! Muista koruista en niin tykkää ja ne tuppaavat hukkumaankin, mutta sormukset on kivoja.
Alue: Aihe vapaa
Mä varmaan lahtisin shoppaamaan ja lounaalle.