Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan vielä ehtinyt uudistetulle Silja Serenadelle/Symphonylle? Millaista oli?

Vierailija
23.02.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mentiin Tukholmaan vanhalla ja tultiin takaisin uudistetulla. Muuta eroa ei huomattu, kuin rojut nurkissa, jotka oli korjaajilta jäänyt. Kehuivat Siljalla, että tulee teille kiintoisa reissu, kun pääsette uudistetulla laivalla takaisin. Mitään eroa ei huomattu, mutta eipä me sitä laivaa muuhun kuin siirtymiseen tarvittukaan.

Vierailija
2/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mentiin Tukholmaan vanhalla ja tultiin takaisin uudistetulla. Muuta eroa ei huomattu, kuin rojut nurkissa, jotka oli korjaajilta jäänyt. Kehuivat Siljalla, että tulee teille kiintoisa reissu, kun pääsette uudistetulla laivalla takaisin. Mitään eroa ei huomattu, mutta eipä me sitä laivaa muuhun kuin siirtymiseen tarvittukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Pitäiskö vastausten olla sarjassamme " jokaisessa hytissä oli poreamme ja autokannella odotti pikkolo matkatavaroita" .



Niitä tiloja on uudistettu = Siistitty kuten 2. sanoi.

Vierailija
4/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitäiskö vastausten olla sarjassamme " jokaisessa hytissä oli poreamme ja autokannella odotti pikkolo matkatavaroita" .

Niitä tiloja on uudistettu = Siistitty kuten 2. sanoi.

Vierailija
6/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällä sokealla muijalla oli mukanaan 2 kk vanha vauva, joten sattaa olla, että huomio kiinnittyi johonkin muuhun. Ei ollut kummonen kippo mielestäni ja varmaan siksi en mitään huomannut.



Juu ja oikein hyvää päivän jatkoa vaan kaikille huutajille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja tällä sokealla muijalla oli mukanaan 2 kk vanha vauva, joten sattaa olla, että huomio kiinnittyi johonkin muuhun. Ei ollut kummonen kippo mielestäni ja varmaan siksi en mitään huomannut.

Juu ja oikein hyvää päivän jatkoa vaan kaikille huutajille!

Vierailija
8/8 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vastasin yksinkertaisesti kysymykseen. Mielipidettä kysyttiin ja sen annoin. Luulisin, että olisi huomannut vauvasta huolimatta eron vanhaan, jos muutos olisi ollut huomattava.