Onko kukaan vielä ehtinyt uudistetulle Silja Serenadelle/Symphonylle? Millaista oli?
Kommentit (8)
Vierailija:
Mentiin Tukholmaan vanhalla ja tultiin takaisin uudistetulla. Muuta eroa ei huomattu, kuin rojut nurkissa, jotka oli korjaajilta jäänyt. Kehuivat Siljalla, että tulee teille kiintoisa reissu, kun pääsette uudistetulla laivalla takaisin. Mitään eroa ei huomattu, mutta eipä me sitä laivaa muuhun kuin siirtymiseen tarvittukaan.
Pitäiskö vastausten olla sarjassamme " jokaisessa hytissä oli poreamme ja autokannella odotti pikkolo matkatavaroita" .
Niitä tiloja on uudistettu = Siistitty kuten 2. sanoi.
Vierailija:
Pitäiskö vastausten olla sarjassamme " jokaisessa hytissä oli poreamme ja autokannella odotti pikkolo matkatavaroita" .
Niitä tiloja on uudistettu = Siistitty kuten 2. sanoi.
Ja tällä sokealla muijalla oli mukanaan 2 kk vanha vauva, joten sattaa olla, että huomio kiinnittyi johonkin muuhun. Ei ollut kummonen kippo mielestäni ja varmaan siksi en mitään huomannut.
Juu ja oikein hyvää päivän jatkoa vaan kaikille huutajille!
Vierailija:
Ja tällä sokealla muijalla oli mukanaan 2 kk vanha vauva, joten sattaa olla, että huomio kiinnittyi johonkin muuhun. Ei ollut kummonen kippo mielestäni ja varmaan siksi en mitään huomannut.Juu ja oikein hyvää päivän jatkoa vaan kaikille huutajille!
Vastasin yksinkertaisesti kysymykseen. Mielipidettä kysyttiin ja sen annoin. Luulisin, että olisi huomannut vauvasta huolimatta eron vanhaan, jos muutos olisi ollut huomattava.
Mentiin Tukholmaan vanhalla ja tultiin takaisin uudistetulla. Muuta eroa ei huomattu, kuin rojut nurkissa, jotka oli korjaajilta jäänyt. Kehuivat Siljalla, että tulee teille kiintoisa reissu, kun pääsette uudistetulla laivalla takaisin. Mitään eroa ei huomattu, mutta eipä me sitä laivaa muuhun kuin siirtymiseen tarvittukaan.