Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

D&J-lastenvaatekerhosta! Pystyykö jo kotiin tullutta vaatepakettia palauttamaan??

Vierailija
17.02.2006 |

en muistanut peruuttaa tuota pakettia ja nyt se sitten tuli... on tullut niin paljon tytölle vaatetta hankittua ettei tuota settiä enää tarvisi.. maksaakin aika paljon kuitenkin, rahatilannekaan ei ole paras mahdollinen..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvi olla avaamaton. Kaikessa postimyynnissä pätee se 14 vrk palautusoikeus. Ja ethän sinä avaamatta voi nähdä onko vaate mieleisesi vai ei.



Niin ja itse olen monesti palauttanut ja ei mitään ongelmia.

Vierailija
2/5 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


en muistanut peruuttaa tuota pakettia ja nyt se sitten tuli... on tullut niin paljon tytölle vaatetta hankittua ettei tuota settiä enää tarvisi.. maksaakin aika paljon kuitenkin, rahatilannekaan ei ole paras mahdollinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


en muistanut peruuttaa tuota pakettia ja nyt se sitten tuli... on tullut niin paljon tytölle vaatetta hankittua ettei tuota settiä enää tarvisi.. maksaakin aika paljon kuitenkin, rahatilannekaan ei ole paras mahdollinen..

mllainen tuo kerho on? voiko siihen liittyä kuka vaan? missä siihen voi tutustua? löytyykö netietä?

Vierailija
4/5 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkittää en osaa! =) tuolta minä liityin. kerhoon voi ilmoittaa kaikki lapset tai vaan yhden, kuukauden paketti maksaa 24,90¿ koosta riippuen, taisi olla 120cm jotain 34¿ luokkaa... kun liityt niin ekana saat tervetulopaketin (meillä oli collegemekko,body,trikoot sekä collegehousut) ja sitten joka kuukausi erilaisen vaatepaketin joiden kokoa voi muuttaa nettisivuilla tai peruuttaa sieltä koko paketti.

katsokaa! ihan kiva kerho se on kyllä! =)



-ap

Vierailija
5/5 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


linkittää en osaa! =) tuolta minä liityin. kerhoon voi ilmoittaa kaikki lapset tai vaan yhden, kuukauden paketti maksaa 24,90¿ koosta riippuen, taisi olla 120cm jotain 34¿ luokkaa... kun liityt niin ekana saat tervetulopaketin (meillä oli collegemekko,body,trikoot sekä collegehousut) ja sitten joka kuukausi erilaisen vaatepaketin joiden kokoa voi muuttaa nettisivuilla tai peruuttaa sieltä koko paketti.

katsokaa! ihan kiva kerho se on kyllä! =)

-ap

pitää käydä tutustumassa.