Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään isoveljet joutuvat vahtimaan pikkuveljeä!

Vierailija
17.01.2006 |

Aiomme mennä koko perhe uuden kotimme rakennustyömaalle. Ajattelin pistää isoveljet (7 ja 8v.) hommiin vahtimaan pikkuveljeään (1v.) N' in saamme mieheni kanssa molemmat tehdä hommia vähän aikaa, ja lapset ulkoilevat.

Annanko osoitteen, jos joku haluaa soittaa poliisille? (tai psyk.sairaanhoitajalle!=D)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti säilytät huumorintajusi jos lapsillesi sattuu tuona aikan jotain..

Vierailija
2/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ulkosalla itsekin hommia tehdään - näköyhteys kyllä säilyy!

Uskomatonta, että joku taas veti melonin nenuun.. Omatpahan ovat lapsesi - no onneksi ovat! Jotain vastuuntuntoa saavat hekin opetella. On varmasti hyötyä siitä isompana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yllättyä vastauksesta (tai ehkäpä sisimmissäsi tiedätkin tekeväsi väärin). Vastuuntuntoa kun opetellaan hieman eri tavoin tuossa iässä. Tuossa iässä opetellaan huolehtimaan omista asioista, koulurepusta, läksyistä, avaimista, hampaiden pesusta (hampiaden pesunkin pitäisi vanhempien tarkistaa siihen saakka kun lapsella sujuu kauno) jne.



Vierailija
4/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota? ihan tahallas vaan yritit taas saada jotain riidan tynkää alkuun. säälittävä olet.

hoida lapses miten tykkäät mutta muista että ne on LAPSIA!

Vierailija
5/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kirjotiin, kun tiedän että täällä on dillejä joita mokoma asia ärsyttää. En todellakaan näe mitään pahaa siinä, jos isoveljet leikkivät pikkuveljen kanssa esim. tunnin. Leikkiväthän he sisälläkin yhdessä, miksi ei ulkona? Ja kun tosiaankaan he EIVÄT jää keskenään hetkeksikään. Vaan ollaan mieheni kanssa muutaman metrin säteellä kokoajan. Siis MITÄ kamalaa siinä on??

Todella tunnustan " tyhmyyteni" tässä asiassa.

Vierailija
6/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän en kuitenkaan usko kun me ollaan dillejä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se paha - asia tässä? Vai eikö ole mitään järkevää kommenttia?

-ap-

Vierailija
8/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole lain silmissä ennen tuota " itsenäinen" edes arvioimaan omia asioitaan. Tämä asettaisin ikärajaksi myös tuossa lapsenvahti asiassa. toki pientä apua voi tuon ikäisiltä odottaa ja vaatia, esim. tutin antoa, vaipan hakua jne. 1h ulkoilua noin pienen kanssa on mielestäni turha riski. Jos jotain käy niin pystytkö ikinä antamana itsellesi anteeksi ja mikä pahinta lapsesi joutuvat elämään raskaalla mielellä lopun elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esikoinen oli illalla kävelylenkkini ajan kolmen nuoremman kanssa. Toiseksi vanhin sairastaa vaikeahoitoista epilepsiaa, eikä esikoista kohtauksen mahdollisuuskaan säikäyttänyt. Oli vain tyytyväinen, kun lopultakin tunnustin hänen olevan yhtä ' iso' kuin hän itse tuntee olevansa.

Vierailija
10/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt oli ap:n pointti?



Jos isot lapset olisivat joutuneet vahtimaan 1-vuotiasta vaikka sen aikaa, kun vanhemmat ovat tavoittamattomissa, niin sitten ymmärtäisin yskän.



Mutta nyt en ymmärrä sen enempää ap:n kuin kantaa ottavienkaan lähtökohtaa.. eli voisko joku nyt selittää, että miksi pitäisi kommentoida sitä, että vanhemmat valvovat lapsiaan rakennustyömaan pihalla? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

inusta siinä ei ole mitään kummallista.

Vierailija
12/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enen perään niin, että vanhemmat voi olla vähän matkan päässä. Näköyhteyden päässä eikä tarvii kokoajan keskeyttää mitä on tekemässä. Näin ymmärsin. Mutta siis täällä yleinen mielipide on , että toi on lapsityövoiman käyttöä ja aiheuttaa traumoja kaikille osapuolille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enen perään niin, että vanhemmat voi olla vähän matkan päässä. Näköyhteyden päässä eikä tarvii kokoajan keskeyttää mitä on tekemässä. Näin ymmärsin. Mutta siis täällä yleinen mielipide on , että toi on lapsityövoiman käyttöä ja aiheuttaa traumoja kaikille osapuolille.

Vierailija
14/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, etten ole yksin orjuuttamassa lapsiani! Meitä terveen maalaisjärjen omaavia on siis muitakin.

Henk.kohtaisesti olen sitä mieltä, ettei lapset opi ikinä mitään vastuuta kantamaan, jos ei sitä välillä anneta - ja ehkä vähän vaaditakin ottamaan. Lapsista, joita vanhemmat passavat kokoajan, kasvaa suurella todennäköisyydellä uusavuttomia vätyksiä. Että näin.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä leikkien. Itse pystyn käymään koirien kanssa lenkillä tai viemään pyykit kuivamaan. Mielestäni toi ap systeemi on ihan jees. Mitä ihmettä joidenkin mielestä tossa voi olla ???

Meillä lapset ova jopa pihalla keskenään. Asumme järven rannalla ja pihallamme on vielä lampikin (hui kauheaa).

Jotku täällä vetäsee todellakin melonin nenuun aiheesta kuin aiheesta.

Vierailija
16/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n toiminta on aika normaalia.

Ei ihme, jos tähän maailmaan kasvaa uusavuttomia vätyksiä, kun ei edes sisarusta ole " joutunut" hoitamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi