Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biokemia!

Vierailija
01.03.2006 |

Löytyykö täältä ko. alaa opiskelevia tai opiskelleita? Itsellä olisi tarkoituksena hakea tänä keväänä lukemaan alaa. Millaista opiskelu on ollut ja onko alalla hyvät työnäkymät? Mitä plussia ja miinuksia alassa mielestänne on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän on ollut oman alan työpaikkoja tarjolla.

Vierailija
2/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenkiintoista kuin mikä. Työtilanne on mielestäni kohtuullinen ja paikkoja pitäisi lähivuosina tulla lisää. (ehkä)



Ihan helpolla biokemmassa ei pääse. Hyvät matemaattiset valmiudet ovat eduksi ja töitä saa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ehkä vähän " ylikoulutettua" porukkaa. Mikäs siinä jos kiinnostaa ja kunnianhimoa riittää. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän