Lue keskustelun säännöt.
G:miten turhamaisuutesi näkyy?
17.02.2006 |
Itse ostan aina lancomen tuotteita.Mieheltä passaan aina hinta tiedot.Kosteusvoide maksaa 68 e... ja siihen sitten muut pelit ja rensselit glittereineen päälle.
Mites muilla ilmentyy?
Kommentit (2)
ostelen uusia vaikkei niitä tarvisikaan koska haluan että lapsemme ovat kivannäköisissä vaatteissa ja muutkin huomaavat sen! tunnustan! noh, itselleni mulla ei sitten olekaan varaa ostella usein mitään.... =D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja tämä siis seurausta iästä, alle 30-v en meikannut kuin töihin/iltamenoihin...