Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:miten turhamaisuutesi näkyy?

Vierailija
17.02.2006 |

Itse ostan aina lancomen tuotteita.Mieheltä passaan aina hinta tiedot.Kosteusvoide maksaa 68 e... ja siihen sitten muut pelit ja rensselit glittereineen päälle.



Mites muilla ilmentyy?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä siis seurausta iästä, alle 30-v en meikannut kuin töihin/iltamenoihin...



Vierailija
2/2 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostelen uusia vaikkei niitä tarvisikaan koska haluan että lapsemme ovat kivannäköisissä vaatteissa ja muutkin huomaavat sen! tunnustan! noh, itselleni mulla ei sitten olekaan varaa ostella usein mitään.... =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä