Annatko lapsesi (alle 6v katsella) TURTLESEITA?
Mietityttää kun naapurissa 5-vuotta täyttänyt poika on viimeisen vuoden ajan puhunut vain Turtlesit sitä ja tätä. Katsoo niitä ilmeisesti kotonaan paljon. Kaikki Turtles-roina mitä on, pitää saada.
Kaikki puheet on tyyliä " mä oon Donatello ja mulla on tämmösiä aseita ja nyt mä lyön sua kepeillä" jne.
Voiko tullaisen tappelun ja räiskimisen katsominen olla lapselle terveellistä? Eikö teitä vanhempina yhtään huoleta jos lapsi ei puhu kuin tappamisesta ja ampumisesta. Elää aivan omassa todellisuudessa johon ei mahdu muuta kuin taistelua.
Kommentit (6)
Poikien on opittava tappelujutut jo pienestä!
Meillä katotaan välillä myös niitä uusiakin, mutta aikuset on aina lapsen kanssa. Lelujakin löytyy vaikka kuinka paljon, siinä menevät sulassa sovussa muumien kanssa.
Ja muuten voitko kuvitella. Muumien mörkö on paljon pelottavampi kuin Turtlet, ainakin meidän lapsesta.
Taisteluleikkejäkin on, mutta niitä oli jo ennenkuin sai katsoa Turtleja, kas kun ei tarvinnu kuin lukea Prinsessa Ruusunen niin meille syntyi ritari, joka pilkkoi lohikäärmeitä...
Mutanttininjakilpikonnat. Inhottavia otuksia.
näitä uusia katsella telkkarista, vanhempia katseli...nykyisin leikkii turtles -leluillaan ja keksii omat jutut...ja kyllähän noi alkaa olla aika hysteerisiä noi pikkupojille suunnatut viihteet toimintasankareineen...
Enkä paljon muutakaan kolmosen ja nelosen sontaa. Mitä ne lapset siinä menettävät, jos jää katsomatta joku asiaton ohjelma?