Lue keskustelun säännöt.
Millä voisi jatkaa makarooni laatikkoa...
14.12.2005 |
eli eilistä makarooni laatikkoa on sen verran vielä jäljellä ettei uutta ruokaa viitsi tällepäivälle tehdä. Heitän sen siis vain pannulle...mutta voisiko sinne lisukkeesti tunkea jotain jotta olisi riittoisampaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tai makkaraa pieninä kuutioina.