Lue keskustelun säännöt.
Minkäikäisen voisitte laittaa hakemaan kaupasta maitoa?
14.12.2005 |
Kauppa on tien toisella puolen kotia.. Suht iso kauppa ja vilkas tie ylitettävänä..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pimeän aikaan en antaisi,mut valosalla.