Lue keskustelun säännöt.
Vanha talo&vanhojen tapettien esillesaaminen...
07.12.2005 |
jouduimme isontamaan yhtä oviaukkoa ja kipsilevyn alta löytyi monen monta vanhaa tapettikerrosta. viimeinen oli aivan ihana kukkainen tapettti. haluaisin kokeilla sen esille saamista, onko jollakin tietoa taitoa, kuinka hellävaraisesti ja parhaiten suoritan tämän operaation...??
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
onkos muilla tietoa?