Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOUKKAUS VAI EI..?

Vierailija
14.12.2005 |

mies ja minä oltu yksissä kolmisen vuotta. miehellä myös nuorempi veli, joka aina ollut meille läheinen. äkkiä tämä veli lopetti yht. pidon lähes kokonaan (meihin/minuun) miehelle soittelee välillä. nyt anoppi sitten paljasti että miehen veli seurustelee!! tämä tyttö on esitetelty muulle perheelle, suvulle ja mieskin hänet nyt on nähnyt kun poikkesivat hänen työmaallaan.



anoppi joka ennen soitteli riesaksi asti, ei ole soittanut kuukauteen. olen ilmeisesti niin ikävä ihminen että minulle ei tuota uutta eukkoa voi esitellä.



miten pitäisi suhtautua?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin jos seurustelu on vasta alussa, niin aika luonnollistakin, että pariskunta haluaa ensin viettää enemmän aikaa kaksistaan. Asutteko samalla paikkakunnalla siis tuon parin kanssa? Kyllä minäkin esittelin mieheni ensin äidilleni, ja vasta viikkojen päästä muille sukulaisille. Näin siksi, että halusin itse tuntea mieheni paremmin ennen kuin muille (tenttaaville sukulaisille ;) esittelin hänet.

Vierailija
2/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmessä pitävät tätä uutta naikkosta " piilossa" sinulta?? Oliko veljellä sinua kohtaan jotain erityisen lämpimiä tunteita, joita ei päässyt miehesi takia toteuttamaan?? Onko uusi nainen keino päästä näistä luvattomista tunteista eroon? Arvailen vain, en tiedä..



Vai pelätäänkö sinun arvosteluasi jotenkin?? Onko anoppia kielletty kertomasta sinulle? Jos ei muuta niin kysy suoraan, ja kysy ensin mieheltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Nyt sitten sinukin suvussasi on aloitettu salailu. Ihmeellistä touhua... Omat hermot ovat erään kerran menneet miehen veljen vaimon salailujen kanssa. Taitavat nämä salaisuuksia kehittelevät ihmiset olla itsetuntonsa ja rehellisyyden kanssa hakoteillä.

Vierailija
4/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, eikä todellakaan ole ollut mitään mun ja veljen välillä!! herrajumala! ihan kavereita niinkuin olen omankin veljeni kanssa...



kai sitten pelkäävät jotain arvostelua. sanoin vain anopille kun ilmoitti seurustelusta että " ei se taida kovin vakavaa olla kun ei ole meille vaivauduttu ilmoittamaan mitään" . koska mua pännii ankarasti tämmöinen useamman kuukauden salailu. todella loukkaavaa, koska mielestäni seurustelu on iso asia ja olemme kokeneet että olemme todella läheisiä miehen veljen kanssa. emme siis olekaan ilmeisesti. miehen veli ei siis ole vieläkään ilmoittanut yhtää mitään, anopilta sitten kuulimme tästä.



asumme eri paikkakunnalla... ja ajattelin, että ihan turha tunkea meille kylään sen eukon kanssa nyt koska, ovat seurusteleet miltei 6 kk (puoli vuotta) ja kukaan ei ole sanallakaan sanonut SAATI esitellyt paitsi anoppi maininnut. mitäs minä olen ystävällinen jos ei minullekaan olla..??



:(



ap

Vierailija
5/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ihan varma, ettei miehesi ole tiennyt tuosta seurustelusta jo monia kuukausia, mutta miehesi ei vain ole tajunnut kertoa sulle?

Vai että nyt sitten miehesi veljen tyttöystävä ei ole ikinä tervetullut teille? :) Ettet vain nyt sinä olisi mustasukkainen miehesi veljestä..? Tai siitä, että anopilla on nyt toinenkin " miniä" , jonka kanssa anoppi nyt tykkääkin viettää enemmän aikaa?

Vierailija:


asumme eri paikkakunnalla... ja ajattelin, että ihan turha tunkea meille kylään sen eukon kanssa nyt koska, ovat seurusteleet miltei 6 kk (puoli vuotta) ja kukaan ei ole sanallakaan sanonut SAATI esitellyt paitsi anoppi maininnut. mitäs minä olen ystävällinen jos ei minullekaan olla..??

:(

ap

Vierailija
6/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, mitä olisin odottanut miehen vlejeltä on tämä: yksi puhelu tai tekstiviesti : olen löytänyt tyttöystävän, ihanaa! yleensä itse kerron tämmöiset asiat läheisilleni. eli mielestäni tämä oli loukkaus meille!



mutta ei. kaikki yhteydenpito loppui ja sitä rataa... en voi ymmärtää mitä salattavaa tuossa on..



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää, että pidät tuota omituisena, varsinkin jos miehesi muu suku on tavannut jo tämän tyttöystävän. Mutta ehkäpä miehesi veli haluaakin tuoda joskus tyttöystävän " yllätyksenä" näytille teille? Tai entä jos miehesi veli pelkää, ettet hyväksyisikään tätä naista (koska jos olette olleet läheisiä, varmasti mielipiteesi on hänelle tärkeä!)



Näissä asioissa on niin monta puolta..



Yksi vaihtoehto vielä on se, että miehesi veljen tyttöystävä on joko sinulle ennestään tuttu, ja siksi pelätään esitellä..



Kuulostaako mikään näistä sinun mielestäsi mahdolliselle vaihtoehdolle?

Vierailija
8/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiltä yleensä pitää tentata, että jokos olet tyttöystävän löytänyt jne. tai sitten sen vaan saa tietoon niin, että veli kävelee kaupungilla vastaan tuntemattoman tytön kanssa, jonka kanssa sitten on kuulemma " seurustellut" jo kuukausia. ei ole viitsinyt vaan asiasta hehkuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrottiin vasta myöhemmin. Halusimme ensin viettää aikaa ihan kahdestaan ilman ulkopuolisia paineita, ja sen vuoksi salasimme asian. Kel' onni on, se onnen kätkeköön ;)

Vierailija
10/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mitä tämä veli ja kenties anoppikin häpeää ja siksi tytöstä ei pahemmin " hehkuteta" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se veli pitäisi sinuun yhteydessä olla. Eikö se riitä että on omaan veljeensä yhteydessä...Ei munkaan miehen veljet ole minuun yhteydessä ja kummaksuisin jos olisivat.Teet asialla kärpäsestä härkäsen.

Vierailija
12/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen edelleen hyvä ystävä exäni veljen kanssa; kyläillään ja bailataan yhdessä. Ja samoin nykyiseni veljiin pidän yhteyksiä myös ilman miestäni siinä välikätenä. Ihan normaalia, jos tulee kerran hyvin toimeen näiden velipoikien kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut kertoa enkä kertonutkaan uudesta rakkaudestani yhdellekään sukulaiselle ennen kuin olimme olleet yhdessä jo 7kk. Halusin pitää tuon ihanan asian itselläni :).

Vierailija
14/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli toi tyttöystävänsä jouluna anoppilaan, emme tienneet edes, että hän oli eronnut vaimostaan. Kaiken huipuksi paljastui pääsiäisenä, että tyttöystävä oli raskaana, vauva syntyi kesäkuun lopussa. Tuon pääsiäisvierailun jälkeen anoppi paljasti, että oli melkein pyörtynyt, kun toinen kävelee ennalta varoittamatta tupaan ison mahan kanssa, ja vasta kysyttäessä mies oli kertonut, milloin vauva syntyy. Ei pitänyt kovin tärkeänä, kun ei edes tuleville isovanhemmille ollut viitsinyt kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on SINULLE niin hirmutärkeää että miehesi veli pitää sinuun yhteyttä? Onko SINULLA kaipuuta jostain muusta syystä kun koet olevasi näinkin laiminlyöty? Oli vaan niin katkeran kuuloisia viestisi että. Mekin olemme sukumme kanssa erittäin läheisiä, puolin sekä toisin mutta jos joku nyt yht´äkkiä toiselta puolelta ei otakaan minuun yhteyttä, en minä siitä katkeroidu. Kysäisen, mutta en suutu?

Vierailija
16/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(älä vedä hernettä nenään, kuhan kiusin)

Vierailija
17/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miten joillekin VARSINKIN NAISILLE voi olla niin vaikeaa ymmärtää että mies ja nainen voivat olla ystäviä. korostan, että ihan samalla tavalla minulla on ystävänä miespuolisia työkavereita, omia velipoikia (JA HUI!! MAHDANPA OLLA HEIHINKIN IHASTUNUT!!! OMIIN VELJIINI!!) no EN ole. niinkuin en todellakaan tähän miehen veljeenkään, vaikka reksus niin älykkäästi päätteli. (sisälukutaito hukassa vai?)



ap

Vierailija
18/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexus:


(älä vedä hernettä nenään, kuhan kiusin)

Kuten sanoin, viestisi kuullostavat vain niin katkerilta että..

Vierailija
19/19 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni viestini ovat ihmetteleviä. Vai etkä itse ihmettelisi jos ystäväsi katkaisisi välit ja jättäisi kertomatta ilouutisesta.. buaaa..aina mahtuu joukkoon joku joka ei haluakaan ymmärtää pointtia!