Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tosi tökeröä käytöstä ystävältäni!!!
30.11.2005 |
Olin viime lauantaina hänen luonaan illanistujaisissa, kaikki muut hänen kaverinsa oli samasta opiskelupaikasta kuin ystäväni, ja kuinkas ilta sitten menikään, kokoajan puhuttiin vain opiskelujuttuja, joihin en voinut asiasta tietämättömänä kommentoida mitenkään, eikä puheenaiheen yhtäkkinen vahtaminenkaan onnistunut!
Ei ollu kauheen mukavaa istua koko iltaa hiljaa ja esittää ikäänkuin muiden jutut kiinnostavat hirveästi!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mitä jos niillä ei ollut mitään muuta yhteistä puhuttavaa? Yrititkö itse virittää juttua jostain muusta?