Lue keskustelun säännöt.
Ollaan muuttamassa Tuusulaan vuoden vaihteen jälkeen.
06.12.2005 |
Minkälaista paikkaa noin yleensä? ja, onko kokemuksia Riihikallion ala-asteesta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla