Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Siis apua! Ma teen? Mua pyydettiin Nightwishin uudeksi solistiksi. Ma en ole laulanut julkisesti sitten kouluvuosien. Vahan janskattaa, suostunko hommaan vai en. Tiedatteko, mita
28.11.2005 |
siitä sais palkkaa? Vaikuttaako toimeentulotukeen?
Kommentit (4)
jotta voisit hankkiutua osakkaaksi Nightwish-yhtiöön. Paremmat tulot näin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis kaikkee pitää miettiä. On tää ihanaa aikaa. Voinkohan mennä Ruotsin keikoille laivalla, niin voisin samalla ostaa olutta vähän halvemmalla? Mulla on sellaiset kätevät kärrytkin sitä varten.
myös sanon Bennylle ja se sitten puhui Björnille että nyt lauletaan suomeks tai ei ollenkaan! Kyllä se Benny sitten on IIIhana!
t: ABBAsolisti
Alue: Aihe vapaa
Kuules, asuinkaupunkisi sosiaalitoimistin naiset olivat varmaan otettuja kun saisivat tähdelle maksaa toimeentulotukea.Älä sitä murehdi!