Lue keskustelun säännöt.
Oletko raskaana masentunut, yliherkkä, ahdistunut tai koet elämän toivottomana?
28.11.2005 |
Onko tämä normaalia kun tuntuu ettei millään ole mitään väliä, kaikki kuitenkin kuolee jne...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole elämäniloa ollenkaan. Samaa p**kaa päivästä toiseen.