Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan käyttänyt Valkeakosken alueella MLL:n hoitajaa ?
12.12.2005 |
Meillä asuu kaikki potentiaaliset hoitajat kaukana ja tarvitsisin silloin tällöin hiukan hoitoapua, että pääsisin asioille. Olen miettinyt MLL:n hoitajaa ja haluaisinkin kuulla kokemuksia niistä...varsinkin Valkeakosken lähialueella.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla