Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se tämä pipareiden leipominen nykyään helppoa :-)

Vierailija
17.12.2005 |

Ei muuta kuin sulattaa lapsille piparitaikinan valmiiksi ja nostelee peltejä uuniin ja uunista ulos. Eläköön orjatyövoima!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 3 ja 5-vuotiaat alkaa olla jo ok seuraa. Viime jouluna vielä meinasi hermo männä, kun muksut sotkivat ja liehuivat aikas lailla... meni koko keittiö siivottavaksi ja muksut söivät taikinaa niin, että loppuilta meni mahanpuruja parannellessa...

Vierailija
2/5 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muksut leipoi ja minä paistoin. No, kaulita piti, mutta muuten sujui. Lapset 10, 8, 5 ja 2.



Itse lisäksi toipilaana mahataudista...joten apu oli tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hyllyissä ovat esillä?

Vierailija
4/5 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa homma, joka jäi minulle, oli paistaminen. Enkä meinannut siitäkään suoriutua, viimeinen pelti paloi uuniin.

Vierailija
5/5 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi ajastaa hälyttämään laiskan äiteen palstailemasta ;-)



ap. ja kauhea kasa pipareita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi