Lue keskustelun säännöt.
hyiii.. tyttäreni näki juuri hiiren yläkerrassa. nyt en uskalla mennä sinne :(
03.12.2005 |
Järjettömän hiirikammoinen olen. Uskallanko nukkua alakerrassakaan, kohtakos siimahäntä perheineen juoksee täälläkin :((((
Kommentit (3)
Just tolla tavalla sun tyttäres oppii itsekin pelkäämään kaikkea mikä liikkuu. Se on jumalauta HIIRI eikä mikään myrkkykäärme. Ryhdistäydy!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei minua ne muuten hairitse mutta kusevat joka paikkaan.