Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyiii.. tyttäreni näki juuri hiiren yläkerrassa. nyt en uskalla mennä sinne :(

Vierailija
03.12.2005 |

Järjettömän hiirikammoinen olen. Uskallanko nukkua alakerrassakaan, kohtakos siimahäntä perheineen juoksee täälläkin :((((

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua ne muuten hairitse mutta kusevat joka paikkaan.

Vierailija
2/3 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tolla tavalla sun tyttäres oppii itsekin pelkäämään kaikkea mikä liikkuu. Se on jumalauta HIIRI eikä mikään myrkkykäärme. Ryhdistäydy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan