Lue keskustelun säännöt.
On se tämä pipareiden leipominen nykyään helppoa :-)
17.12.2005 |
Ei muuta kuin sulattaa lapsille piparitaikinan valmiiksi ja nostelee peltejä uuniin ja uunista ulos. Eläköön orjatyövoima!
Kommentit (5)
Mutta muksut leipoi ja minä paistoin. No, kaulita piti, mutta muuten sujui. Lapset 10, 8, 5 ja 2.
Itse lisäksi toipilaana mahataudista...joten apu oli tarpeen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainoa homma, joka jäi minulle, oli paistaminen. Enkä meinannut siitäkään suoriutua, viimeinen pelti paloi uuniin.
Sen voi ajastaa hälyttämään laiskan äiteen palstailemasta ;-)
ap. ja kauhea kasa pipareita
Meilläkin 3 ja 5-vuotiaat alkaa olla jo ok seuraa. Viime jouluna vielä meinasi hermo männä, kun muksut sotkivat ja liehuivat aikas lailla... meni koko keittiö siivottavaksi ja muksut söivät taikinaa niin, että loppuilta meni mahanpuruja parannellessa...