Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naimaton vai eronnut?

Vierailija
11.10.2005 |

Mitä te avoliitosta eronneet laitatte kaavakkeisiin ym. siviilisäädyksi?

Varsinkin jos on lapsia?



Entä cv? Jotenkin tuntuisi hullulta laittaa sinne " naimaton" kun on lapsia ja ikääkin. Ja eronnut ei kaiketi kuitenkaan virallisesti ole.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten cv (ansioluettelo), ei kuitenkaan ole niin virallinen - miten olette asian siinä ratkaisseet tai kirjoittaneet?

Vierailija
2/2 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ollut naimisissa koskaan niin on tietenkin naimaton. Ei eronnut oli sitten lapsia 10 tai 0 ja ikää 100v tai 18v.



Ja sama toisinpäin: jos on ollut naimisissa ja eronnut niin ei se siviisisääty siitä muutu enää koskaan naimattomaksi vaikka ikää olisi 19v ja lapsia 0.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi