Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hyvä punaviini tottumattomalle?
21.10.2005 |
Sellasta mitä siis voisi ihan juomalla juoda;) ja jotain ihan patonkia ja juustoa on tarjolla myös:)
Auttakaa ny, mä en näistä tiiä!
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on oikein hyvä ja tasainen punaviini; käypi hyvin ruoan kuin pelkän seurustelujuoman viininä. Kannattaa kokeilla.
Sitä juo innolla myös ystäväni joka " ei voi sietää punkkua" :) Ei ole liian voimakasta ja hintakin kohtuullinen.
5-9 euron keskitäyteläiset. Ei voi mennä pieleen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Espanjalainen, vaaleanpunainen paperi viinipullon päällä. On kyllä melko kallis, jotain 10 euroa. Ko. viinistä on myös toinen versio, siinä päällä keltainen paperi. harmi kun nimi ei tule mieleen :(
Alue: Aihe vapaa
Yellow tail on hyvä punaviini, eikä kovin kalliskaan. siinä on kenguru etiketissä. ei mikään kamalan vahvan makuinen.