Lue keskustelun säännöt.
IHANAA! Sain lahjaksii uuden auton :) Pakko hehkuttaa täällä..
16.05.2006 |
kun en voi kenellekään livenä asiasta kertoa (siis että auto on lahja). Liikaa kateellisia ihmisiä ympärillä.
Kommentit (2)
Mäkin sain lahjaksi auton tasan vuosi sitten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun vaihdettiin autoo ja uus tuli mun nimiin. Mies maksaa :) Pakko ottaa velka autoon muuten verottaja puuttuu asiaan.