Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisin mennä uimahalliin uimaan, mutten kehtaa ku oon niin läski

Vierailija
21.02.2026 |

Oon 19v 180cm ja yli 90 kiloa, tykkäisin kyllä uimisesta, mutta en kehtaa kun painan liikaa. Raskausarpiakin on, lihavuudesta johtuen. Uimapukuakaan en voi pitää koska olen mies, eli uimahousut vain. Olen yrittänyt laihduttaa, mutta se aina epäonnistuu, ja viikon dieetin jälkeen syön kahta kauhiammin, ja lihon entisestään. Pitääkö vain tyytyä siihen etten ikinä pääse uimaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on paljon sinua lihavampia ihmisiä uimassa. Siitä vaan kuntoa kohottamaan!

Vierailija
2/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydy KUNNOLLA ennen altaaseen menoa. Sinne vaan muiden sekaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kuule 160 cm ja 160 kg ihmisiä uimassa, olet pienimmästä päästä 

Vierailija
4/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 

Vierailija
5/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Siellä kuitenkin joku salakuvaa ja valvojat sslakatselee kameroista. Ja tulee vartalosi salat näkevä miessiivoja naisten puolelle. 

Vierailija
6/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan! Varmaan suurin osa asiakaskunnasta on vanhuksia, pullukoita, yms.

Vierailija
7/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en voi mennä, kun en osaa uida, vaikka oon  hoikka ja aikuinen.

Vierailija
8/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko jonkun ystäväsi mukaan uimaan? Jos se madaltaisi kynnystä. Tsemppiä ja uimaan vaan, jos yhtään tekee mieli!

Vierailija
9/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ketään ei kiinnosta

2. Käytännössä olet 'näkyvillä' vain altaaseen ja ja pois tulemisen (+suihkun) ajan, muuten vedessä, vain pää näkyvissä.

Vierailija
10/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan, on siellä muitakin isokokoisia, mm. Minä. 

Vierailija
12/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä voi mennä kun mulla suonikohjuja!

Vierailija
13/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Mene vain uimaan. Siellä käy paljon lihavia uimassa. Uiminen on yksi parhaimmista liikuntamuodoista ylipainoiselle. Ei rasita niveliä. Kävin kolmisen vuotta uimassa. Siellä käy sinua isokokoisimpiakin. Joten polskimaan vaan. Olet kuitenkin veden alla suurimman osan ajasta. Niin uimahousut on ihan jees. 

Vierailija
14/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tainnu käydä uimahallissa aiemmin. Siellä on kaikki lihavia. Terveisin yksi heistä 😁 Tervetuloa mukaan 

Vierailija
15/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt edes ole niin hirveä lihava, varsinkaan miehelle. Yleensä sitä itse ajattelee että on paljon lihavampi kuin mitä onkaan. Suurin osa siellä on varmaan lihavampia kuin sinä. Mene vaan uimaan!

Vierailija
16/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi pari tukevaa kaveria ja meette kaikki yhtä aikaa. Voi uimahallissa muutkin olla ylipainoisia. Kävely tosin voi auttaa meitä kaikkia keväällä.

Vierailija
17/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ylipainoinen, mutta en käy uimassa uimahallissa tai uimarannalla. Teini-ikäisestä olen inhonnut vartaloani enkä halua esitellä sitä muille kuin itselleni. 

Vierailija
18/18 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan sekaan. Just puhuttiin ns. mummotunnilla vanhempien naisten kanssa kehohäpeästä ja yksi mummo sanoi ihanasti ettei ole koskaan itseään hävennyt vaikka on lapsesta asti ollu "tämmönen paksu". 
Uiminen ja vesijuoksu on tosi hyvää liikuntaa. 
Etkä ole noilla mitoilla edes mikään kovin lihava. Turhaan häpeät itseäsi. Rohkeasti vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä