Lue keskustelun säännöt.
Tulisiko terveen ihmisen joskus mitata verensokerinsa? Miksi?
Kommentit (2)
eli pissittää, janottaa ja väsyttää mielestäni entistä enemmän.
Äidillä ja veljellä, ainoalla sisaruksellani, on 1. tyypin diabetes.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
...ennen kuin se oireilee. Sokerirasituksessa siihen voidaan päästä käsiksi jo ei-oireilevassa vaiheessa ja saada taudin puhkeaminen parhaimmillaan estymään tai ainakin viivästymään.