Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia varhaisesta murrosiästä?
29.09.2008 |
Meidän neiti juuri täyttänyt 9-vuotta ja murrosikä kolkuttelee ovella.
Koulun terveystarkastuksessa laitettiin lääkärille tutkimuksiin ja ensi viikolla aika röngteniin, jossa tutkitaan kasvamista. Kehitys on alkanut ihan selvästi ja pituutta on tullut reilusti. Itsekin olen varhaisessa vaiheessa kehittynyt ja kaipa tuo periytyminen vaikuttaa.
Olisi kiva kuulla muiden kommetteja asiasta. Lähinnä jos jollakin kokemuksia miten asiaa hoidetaan jne.
Kiitos etukäteen=)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa