Uskallatko syödä enää suklaata?
Multa meni suklaahimot.
Kommentit (12)
Säikähdin ruokavalioni piilosokerin määrää ja yritän vältellä. Tänään minulla jo olikin sokerin vieroitusoireet ja niitä on ollut kahtena päivänä.
Uskallan syödä mitä haluan. Suurin osa ihmisistä sairastuu syöpään joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Uskallan syödä mitä haluan. Suurin osa ihmisistä sairastuu syöpään joka tapauksessa.
Ruoan piilosokeri lihottaa. Piilosokeria on marinadeissa, jogurteissa ja ananaksessa esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sukulainen haukkui minua lihavaksi, kun kävin kylässä.
Minulla on sellaisia sukulaisia.
Sitten minun piti miettiä, että miksi olen lihonut niin nopeasti ja ymmärsin, ettei oma ruokavalio ole hyvä,
vaikka muille se sopii.
Vierailija kirjoitti:
Uskallan. Uskallan polttaa tupakkaakin.
Ai joo, sä ootkin perus itsetuhoinen ihminen, valitettavasti.
No, joku päivä osaat toivottavasti antaa kalliille elämällesi arvoa.
En minäkään ennen osannut, mutta kovan kautta sen opin.
Sitten Jeesus ojensi kätensä ja auttoi, auttaa sinuakin, jos itse haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on leikattu syöpä - se oli aika järkytys. Silloin vasta tajusin ruveta elämään terveellisemmin.
Juuri nyt on hyvä olla, huomisesta ei kukaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on leikattu syöpä - se oli aika järkytys. Silloin vasta tajusin ruveta elämään terveellisemmin.
Juuri nyt on hyvä olla, huomisesta ei kukaan tiedä.
No jos ruokavalio on kohdillaan, en liho. Jos lihon, ruokavaliossa on jokin ongelma. Mä en ala puolustamaan oikeutta olla lihavampi, vaan hoidan sen ruokavalioasian kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulainen haukkui minua lihavaksi, kun kävin kylässä.
Minulla on sellaisia sukulaisia.
Sitten minun piti miettiä, että miksi olen lihonut niin nopeasti ja ymmärsin, ettei oma ruokavalio ole hyvä,
vaikka muille se sopii.
Onpa ilkeää sakkia - kannattaako tuollaisten luona käydä mieltään pahoittamassa? Mä en sinuna kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aiheuttaa syöpää nykyään.
Ei luomu vihannekset aigeuta
Hyvä niin. Nyt alkoi laihtuminen.