Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jotenkin pettynyt siihen, että mieheni kannattaa Cherylliä!

Vierailija
25.10.2008 |

Tiedän itsekin että on huvittavaa. Mutta kun se vain on väärä nainen tykättäväksi... en siis ole mitenkään mustasukkaista sorttia, yleensä arvostellaan naisia yhdessä ja tiedän mieheni maun. Mutta kun olen jotenkin niin kamalan pettynyt: miksi minä näen ihan selvästi, että Cheryll on pinnallinen feikki, ylifeminiininen kana, ärsyttävä ja itsekeskeinen mutta mies ei... miten me voidaan olla jostakin henkilöstä NOIN erimieltä, onko hän NOIN huono lukemaan ihmisiä?



Hohhoi. Ei tosiaan maailman isoin asia mutta lievästi ärsyttää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se vaan on hauskaa, tykkään nimittäin itsekin. Molempien mielestä Cheryl on juuri kaikkea tota negatiivistäkin minkä mainitsit, mutta ehkä juuri siksi molemmat ollaan sitä mieltä, että Cheyll voittakoon...

Vierailija
2/3 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miettisin, että miksi se mut on valinnut kun olen ihan toisesta ääripäästä. Mulla ei ole mitenkään tapana naisellisuuttani korostaa, ajattelen loogisesti ja yleensä teen kuten on järkevää, huolimatta siitä mitä tunteet sanovat. Epäilen ettei mieheni jaksaisi, jos alkaisin kaiken tämän arkisen pyörityksen päälle samanlaiseksi diivaksi kuin cheryll. Tätä en sano millään pahalla, koska Chipa on ihan lystikäs seurattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- rohkea (uskaltaa puhua SUORAAN vaikeistakin asioista) ja herkkä...



Ei mikään mun voittajasuosikki, mutta kärkinelikkoon ehdottomasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi