Lue keskustelun säännöt.
Miten aikaisin olette tunteneet sikiön liikkeet?
19.11.2008 |
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta jossa joku väitti tunteneensa liikkeitä rv 14. Miten aikaisin olette OIKEASTI tunteneet liikettä kohdussa?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kunnon liikkeitä n. rv 20. Tokassa raskaudessa vielä odotellaan, nyt rv 15.
olen kyllä tuntenut liikkeitä jo rv 14 tienoilla. Ultrassakin näkyi liikettä silloin kun minusta tuntui että jotain liikkuu. Vähän myöhemmin tunsi mieskin kädellä mahan päältä. En ota kovin tosissani näitä jotka täällä inttävät että ei millään voi tuntua ennen rv 19 yhtään mitään.