Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikaisin olette tunteneet sikiön liikkeet?

Vierailija
19.11.2008 |

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta jossa joku väitti tunteneensa liikkeitä rv 14. Miten aikaisin olette OIKEASTI tunteneet liikettä kohdussa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä tuntenut liikkeitä jo rv 14 tienoilla. Ultrassakin näkyi liikettä silloin kun minusta tuntui että jotain liikkuu. Vähän myöhemmin tunsi mieskin kädellä mahan päältä. En ota kovin tosissani näitä jotka täällä inttävät että ei millään voi tuntua ennen rv 19 yhtään mitään.

Vierailija
2/3 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pientä kutitusta :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon liikkeitä n. rv 20. Tokassa raskaudessa vielä odotellaan, nyt rv 15.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi