Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
lääkikseen
25.10.2008 |
onko edes mahdollista päästä lääkikseen jos on lukenut lukiossa vain pakolliset kemiat ja fysiikat ja lyhyen matikan? Ja pystyykö oikeasti edes lukemaan jos on 2 pientä lasta kotihoidossa
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onhan se mahdollista, kaikki riippuu sinusta=) Esimerkiksi voisit kerrata itsenäisesti kemian ja fysiikan ekat kurssit ja iltalukiossa opiskella lisää kursseja. Lisäksi pikkuhiljaa alat lukee galenosta. Millanen mahdollisuus sulla on saada lapsia esim. isovanhemmille tai, että isä hoitais? Kannattaa varmaan myös suunnitella viikko-ohjelma valmiiksi(lukujärjetys), jotta tiedät millon pääset lukemaan. Kun tarpeeksi jotain haluaa niin kaikki kyllä järjestyy! Pidä kiinni unelmasta ja toimi sen mukaan=) Onnea!!