Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä tilaat netin kautta ulkomailta? Mikä tulee selkeästi halvemmaksi sitä kautta?

Vierailija
29.09.2008 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun muassa lastenvaunut (yhdistelmät kaikilla herkuilla) sekä turvaistuin. Suomessa vastaava vaunusetti 795€ ja tilattuna kotiovelle kannettuna 436€, istuin Suomesta 229€, tilattuna kotiovelle toimitettuna 129€. Mies on lisäksi tilannut autonosia todella paljon ja ne ovat tulleet kyllä prosentuaalisesti varmasti 60-70% halvemmiksi kuin suomesta merkkiliikkeestä.

Vierailija
2/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on huomattavasti helpompaa ja nopeampaa tilata cd:t, dvd:t ja kirjat amazon.co.uk:sta. Mulla on niin vähän vapaa-aikaa etten voi käyttää sitä perusteelliseen shoppailuun normaalikaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulivat 300,- halvemmaksi kuin että olisi suomesta ostanut, siis ihan samat kamat. Ja sai vielä kotiovelle toimitettuna. Rattaista oli rengas rikki, mutta riitti kun laittoi sähköpostin niin rengas tuli neljässä päivässä. Niin ja matkarattaa on kanssa tilattu, sai satasta halvemmalla kuin suomesta.

Vierailija
4/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kaiken kosmetiikan ulkomailta, Hongkongilaisesta nettikaupasta.Tulee erittäin paljon halvemmaksi.



Lisäksi olen tilannut lastenrattaat pinpongonlineshopin kautta. Tulivat kyllä halvemmaksi, mutta prosessi oli muuten työläs.



Lisäksi tilaan joistakin lastenvaatekaupoista aletuotteita.

Vierailija
5/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee halvemmaksi, mutta ei kannata tilata kuin yhdet kengät kerrallaan, jotta välttää tullit. Tosin merkkaavat aina pakettiin hinnan alemmaksi, joten kahdetkin kengät menisi tulleitta yleensä.



Täältä tilaan: www.taylorshoes.com

Vierailija
6/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kidsroom.de/cgi-bin/kidsroom.shop



Ja palvelu ollut nopeaa, tavarat olleet viikossa ovella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko vielä nettiosoitteen kosmetiikan ostoon!

Vierailija
8/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ebaystä ja on tullu halvaksi. Lähinnä lapselle vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

DVD-levyjä, CD-levyjä, kirjoja, astioita ja varmaan muutakin.



Iso osa on noista tilattu enemmän saatavuuden kuin hinnan takia, kaikkia DVD-levyjä ei Suomesta saa, mitä olemme halunneet, tai tieteellistä kirjallisuutta on helppo tilata Amazonista ja vastaavista. Nämä kirjakaupat välittävät myös käytettyjä kirjoja, joita ei uusina enää saa tilattua.



Ja astiasarjan saimme vähän erikoisemman, kun tilasimme itse. Hyvin kaikki on sujunut.

Vierailija
10/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeksi tilasin 3 kertaa halvemmalla Lapetekin ylihinnoitteleman pesualtaan keittiöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hintaraja, jonka jälkeen maksetaan tullia ?

Vierailija
12/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus sattuu olemaan. Eli jos lapsille tilataan, niin se pitää tarkistaa etukäteen, tai ostaa Suomesta. Mutta meille aikuisille ei tekstittömyys ole ongelma englanninkielisissä ohjelmissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut kirjoja readme.fi ja bookplus-sivuilta. Käyn usein katsomassa, olisiko tarjouksia tai saisiko tilauksen ilman postikuluja.

Vierailija
14/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaat amazon.uk:sta eli Britanniasta, niin ei tarvitse maksaa tulleja

Mikä on hintaraja, jonka jälkeen maksetaan tullia ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itsekin harkita.

Vierailija
16/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ambientdirekt? Sieltä saisi design-huonekaluja, mutta en tiedä onko luotettava... Miten muutenkin jos täytyy laittaa luottokortin numero, niin onko se turvallista?

Vierailija
17/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko vielä nettiosoitteen kosmetiikan ostoon!

www.strawberrynet.com

Firma ei ota mitään toimituskuluja, eli itse tilaan aina alle sen summan, josta menee tulli - oliko se nyt 60 e vai miten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän