Lue keskustelun säännöt.
Astmaa sairastavat huomio !
19.11.2008 |
muttei siitä mitään hyötyä ole. teho katoaa, kerran tota apteekista kysyin ja sanoi että menee tehottomaksi.
Kommentit (2)
ei tarvitse olla huolestunut. Et voi tuntea sikiön liikkeitä noilla viikoilla, olet tuntenut vain suoliston pulputusta tms. Eli älä huolestu vaikka et "liikkeitä" tunne!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko vaarallista käyttää noin vuosi sitten vanhaksi mennyttä Ventolinea. ?