Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lapsille olen ostanut jo kaikki lahjat, ehkä neljä
19.11.2008 |
sukulaisten lahjaa vielä puuttuu. Suu tähän aikaiseen heräämiseen on se, että viimeisestä palkasta en pystyisi millään ostamaan kaikkia lahjoja. Pakko jakaa useammalle kuulle.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ylläpidon pitäisi ruveta antamaan näille urpoille parinpäivän banneja kun eivät osaa vastata ketjuun vaan aloittelevat uusia ketjuja --> kuormittaa palvelinta ja sotkee tota listaa (monet jutut pumppaantuvat 2. tai 3. sivulle hyvinkin äkkiä..)