Lue keskustelun säännöt.
Shampoo on loppu! Löysin Sunsilkin näytepussin jossa shampoo Deeply Brunetelle.
19.11.2008 |
Olisko vanhankansan ehdotusta millä hiukseni pesen?
Kommentit (6)
Uskallanko pestä kun olen vaalea? En blondattu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sun pää muuttuu välittömästi vihreäksi.
laita 1 rkl ruokasoodaa desiin vettä ja lotraa se päähäsi. hiero vähän päänahkaa sen kanssa. huuhtele runsaalla vedellä, ja huuhtele tukka lopuksi etikalla (1rkl etikkaa desiin vettä.
Taidan sittenkin olla blondi kun en tajunnut, että löytyyhän täältä vaikka mitä saippuaa ;)
Ei se mitään hiusväriä ole kuitenkaan, ei yhdestä pesusta muutu bruneteksi tai väri tartu. Ja vaahdota varmuuden vuoksi vain kerran.