Junttia...
Onko kamalan näköstä, jos laittaa baarireissulle päälle legginsit (täyspitkät siis) ja polvien yläpuolelle yltävän farkkuhameen?
Sit joku lyhyth kauluspaita ja matalavartiset saappaat? Kertokee, kun minusta näyttäs ihan ok, mut onko jotenki
koomista kun on se farkkuhame...?
Kommentit (11)
ärsyttävää pienissä paikoissa..argh!!
ehdottomasti pitkävartiset saappat. Semmoset nilkkurit näyttää "paljaassa" sääressä aika tyhmältä.
Muuten kuullostaa vallanki kivalta! Hauskaa iltaa!!
juu no täytyy peilailla viel, kun ei ihan tyrmätty :) Tää on niin pieni paikka, et kaikki kellä on jotain muuta kun t-paita ja farkut on outoja :D
ja kaikki eukot täällä näyttää ihan samalta tai varsinkin noi teinit.
kiitos vinkeistä :)
oon aika normivartaloinen, 166cm ja 50kg. Eikö oo hyvät saappaat jos on polven ja nilkan puoliväliin? paita on musta napitettava kauluspaita, mustat leggarit ja kulutuspesty sininen hame. saappat ehkä valkeat ja pörssi myös valk.... ?
ku on tayspitkat legginsit! Pista ap paalle vaan!!
ehdottomasti pitkävartiset saappat. Semmoset nilkkurit näyttää "paljaassa" sääressä aika tyhmältä.
Muuten kuullostaa vallanki kivalta! Hauskaa iltaa!!
kiitos vinkeistä :)
oon aika normivartaloinen, 166cm ja 50kg. Eikö oo hyvät saappaat jos on polven ja nilkan puoliväliin? paita on musta napitettava kauluspaita, mustat leggarit ja kulutuspesty sininen hame. saappat ehkä valkeat ja pörssi myös valk.... ?
Kyllä mä ainaki lasken jo pitkävartikseks noi nilkan ja polven puoliväliin olevat ja semmosia just iteki ajattelin! =)
Kuullostaa tosi hyvältä valkoset saappaat ja valkonen lompsa/veska (?).
Kutonen
Joku mainosmies on vaan innovoinut niille uuden käyttötavan myös kesäksi. Varmaan joku Black Horselta. Käytän pitkiä kalsareita vain talvella ja silloinkin pidän huoli, etteivät ne vilku housun lahkeen alta.
vähän niinku paksut sukkikset ilman teräosaa. =)
mutta jokainen tyylillään:D hauskaa iltaa
tuota aika samasta puusta näyttäs olevan muitten naisten kaa tuolla pukeutumisella..