Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ADRESSI: Ei ensi vuoden kisaan väliaikaohjelmaan:

Vierailija
21.05.2006 |

kansantanhuja, Lapin joikaajaa eikä Marcon tanssiryhmää



Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun todella hyvännäköisen parin

Vierailija
2/4 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinkaan joulupukkia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kalevalaa ja saameleisuutta voi mukana olla, nehän voi toteuttaa tyylikkäästi esim. modernin tanssinkin avulla, ei sitä tartte tanhuihin mennä! Kyllä Kreikkakin esitteli omaa kulttuuriaan ja kansanperinnettään, miksei siis Suomi?



Musta soi hyvä, jos välinumerona olis myös joku svengaava nykypäivään sovitettu kooste (hyvien esiintyjien vetämänä) Suomen viisuhistoriasta. Osoittaisi itseironian tajua, Suomi kun on kuitenkin tullut tunnetuksi nolla-maana!!

Vierailija
4/4 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mika teki viime kesan yleisurheilun MM-kisojen avajaisohjelman. Niin huono oli etta muut maat eivat edes nayttaneet sita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi