Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaa Elegia Day Spa:ta

Vierailija
10.07.2009 |

Sain tasavuosilahjaksi ison lahjakortin kyseiseen paikkaan. En huomannut lahjakortissa ollutta mainintaa siitä, että lahjakortti oli voimassa vain 3 kk ja nyt kortti oli kesäloman aikana mennyt vanhaksi. Soitin paikan omistajalle (kun uudet kortit on nykyisin voimassa 6 kk) ja hän oli tylyin tyyppi mitä voi kuvitella. Ei mitään hyvitystä eikä edes pahoitteluja! Lopuksi hän löi vielä luurin korvaani!



Luulisi tuollaisen pienen firman pitävän kiinni asiakkaistaan hinnalla millä hyvänsä! Anoppi on maksanut heille pitkän pennin ja he pitävät rahansa antamatta mitään vastinetta!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha täällä itkeä ja sotata toisten mainetta. Opettele lukemaan.

Vierailija
2/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on asiakkaan oma murhe jos ei osaa ajoissa käyttää. Siksi ne päivämäärät on niihin laitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ap:ta. Paska firma.

Vierailija
4/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ap:ta. Paska firma.

Vierailija
5/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeen lahjakortti jalkahoitoon mennyt umpeen 2kk sitten, mutta huolivat sen kuitenkin.

Vierailija
6/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei tulisi mieleenkään kohdella ihmisiä noin. Kun kyse on ilmeisen pienestä yrityksestä, on todellakin tärkeää pitää kiinni maineesta ja asiakkaista. Meillä annetaan asiakkaiden käyttää vanhaksi menneet lahjakortit (toki jos lahjakortti on vuosia vanha, täytyy miettiä asia tarkemmin), sillä asiakastyytyväisyys on tälläisillä jutuilla taattu ja hyvä maine kiirii kauas. Ja meillä ainakin ajatellaan, että raha on jo saatu, joten lahjakortin käyttämättömyys on tietynlaista varastamista.



Kuinka paljon vanhaksi APn kortti oli mennyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin koko kortin nyt vasta kesälomalta tultuani ja ajattelin sen käyttää pois, mutta huomasin vasta nyt että se oli mennyt kesäkuun 29 päivä vanhaksi. Soitin siis liikkeeseen, jossa venäjäksi murtava asiakaspalvelija pyysi minua soittamaan omistajalle. Ystävällisesti selvitin asiani että kyseessä oli tosiaan minun tasavuosisynttärilahjani ja odotin tosissani kuulevani iloisen "tervetuloa hoitoihin" kommentin, mutta sainkin luurin korvaani.

Vierailija
8/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy panna paikan nimi mieleen enkä varmasti käytä koskaan heidän palveluitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävinnyt paljoakaan Ap. Ko. putiikin hoidot on aika huonoja. Nimi ja nettisivut viittaavat laadukkaaseen palveluun, mutta mulle 2 hoitoa jotka sain olivat pettymyksiä. Hoitaja oli myöhässä ja olisi luullut että 1 h väitetty hoito olisi myös kestänyt sen ajan. No itse hoito kesti 40 min.. Ja tietty täysi hinta. Myös toinen hoito siirrettiin eteenpäin hoitajan toimesta ja minä hölmö suostuin ja se oli myös n. 10 lyhyempi kuin mitä netissä luki. Nätti paikka ja panostettu sijaintiin ja sisustukseen, mutta hoidot oli huonoja.

Vierailija
10/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös lahjakortin ja meni vanhaksi, kun en tässä vauvanhoidon lomassa nyt ihan muistanut varata jalkahoitoa. Hirveän tinkaamisen jälkeen tämä nihkeä esimies lupasi, että saan hoidon maksamalla 50% sen hinnasta. Taidan jättää väliin kokonaan. Muutenkin paikan henkilökunta on puhelimessa ollut todella tylyä ja kyllästyneen kuuloista. En suosittele kenellekään.



Vertailun vuoksi: ostin puolitoista vuotta sitten lahjakortin Haikon kartanoon ja se oli 6 kk voimassa. Vaikean raskausajan vuoksi se jäi käyttämättä ja soitin sitten kesän kynnyksellä Haikkoon. He jatkoivat mukisematta kortin voimassaoloaikaa vielä toisen 6 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki tuossa olisi voinut toimia vähän ystävällisemmin, mutta jos siinä lahjakortissa on joku aika jolloin se pitää käyttää, niin ei yrittäjän niissä kannata joustaa, se tie kyllä loppuisi lyhyeen. Kyllä mun mielestä 3kk on varsin kohtuullinen aika.

Vierailija
12/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää Elegia on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa asiassa. Hoidon hinta tai palkkakustannukset ei ole merkittävästi nousseet 3kk ajassa. varsinkin kun kortti mennyt just umpeen, typerä yhrittäjä, menetti mahdollisen tulevan asiakassuhteen ja siinä ohessa ehkä useampiakin. Minä en ainakaan mene tuonne paikkaan ihan tämän palautteen pereusteella.

Vierailija
14/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fredalla tai Kasarmitorilla. Vilkaisin nettisivustoa, lahjakorttia markkinoidaan voimakkaasti. Ilmoittavat tosiaan uusien lahjakorttien aikarajaksi 6 kk.



PS: hei ap, ikävää, että kohtelu oli tylyä. Mutta oikeasti varsinainen moka oli sinun omasi. Et voi edellyttää, että se korvattaisiin! Kohtelias voisi silti olla puhelimessa. Onko varma, että ITSE olit kohtelias ja asiallinen...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha palvelusta on mennyt yrittäjälle, mutta yrittäjä ei anna vastaan yhtään mitään.



Olen käyttänyt näitä spa-palveluja verrattain paljon, ja tämä Spa lähti kyllä mustalle listalle näiden tietojen perusteella.

Vierailija
16/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lahjakorttiasiat ovat mielestäni sellaisia, että kauppias voisi joustaa aikarajoissa. Eri asia on, jos palvelun / hyödykkeen hinta on merkittävästi noussut. Näissäkin tapauksissa asiakasta voi pyytää korvaamaan erotuksen vanhan ja uuden hinnan välillä.



Kuten edellinen sanoi, yrittäjä on jo saanut rahan itselleen. Toki hän voi olla joustamaton ja pitää kiinni aikarajoistaan, mutta mikäli hänellä on milliäkään bisnesälyä hän tajuaa, että kaivaa samalla omaa kuoppaansa. Palvelu on olennainen osa etenkin tällaisten hyvinvointiyritysten liiketoimintaa ja Elegia Day Spa on osoittanut, että heiltä ei palvelualttiutta, ystävällistä asennetta tai joustavuutta löydy. Ne, joille nämä tylyt ehdot sopivat, käyttävät jatkossakin heidän palveluksiaan. Me muut jätämme väliin ja todennäköisesti kerromme kavereillemmekin paikan menettelytavoista.



Ei luulisi, että tänä päivänä millään yrityksellä on varaa olla noin joustamaton ja tyly. Konkkaan vaan.

Vierailija
17/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aio astua jalallanikaan.

Vierailija
18/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee vain hallaa itselleen jos ei hyväksy lahjakorttia viiveellä. Maksu on maksettu mutta paha sana kauas kiitää!



Nyt ei ahne ja ymmärtämätön yrittäjä tiedä markkinoinnin ja asiakastyytyväisyyden perusteita.



Hyvä kun laitoit ap viestiä. Kartan Elegian palveluita. Asiakasystävällisempiä liikkeitä löytyy samalta alueelta pilvin pimein. Ja kohta alkaa olla asiakkaista pula.



Ap:han voisi halutessaan laittaa linkin tästä keskustelusta ko. yrittäjälle.



http://www.elegiadayspa.fi/index









Vierailija
19/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap.

Vierailija
20/53 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri miettinyt, menisinkö sinne laitattamaan geelikynnet. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän