Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihtarit ovat huonoja sängyssä

Vierailija
19.02.2015 |

Näin se vain on. Pihtaavat ja kun lopulta antautuvat niin makaavat passiivisena alla. Ei mitenkään tavoittelemisen arvoisia siis. Kun taas ne joilla ei ole seksuaalisuutensa kanssa ongelmia, ovat touhussa täysin mukana. Väittäisinpä että naisista ne "hyvät jätkät" ovat parhaita petikumppaneita. Näin vaikka eivät muutoin välttämättä kaikkein naisellisempia.

M49

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoitus tekee mestarin ja yleensä ihmiset on hyviä niissä asioissa jotka kiinnostaa :) agreed!

Vierailija
2/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä pidä paikkaansa. Muija ei anna kun 2-3 kertaa kuussa. Mutta sitten kun se antaa,niin antaa kunnolla,ja saan laueta niin useasti kun pystyn. Eikä sillä ainakaan estoja ole,kaikkia aukkoja saa käyttää. Olen oppinut odottaan hyvää,vaikka sitten harvemminkin.m34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita parisuhdetta, vaan noin yleisesti.

-ap

Vierailija
4/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, saattaapi pitää paikkansa.

N31

Vierailija
5/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pihdata vaikka kuukauden jos ei huvita antaa. Yleensä ei huvita. Olen todella hyvännäköinen nainen joten tiedän ettei mieheni pystyisi jättään mua. Nautin siitä miehen kärsimyksestä kun en anna sille. Vartaloani esittelen mielelläni ja saa mua katsellessaan tyydyttää itsensä. Joskus voin antaa maistella pilluakin,jos osaa kauniisti pyytää. Olen nainen enkä seksilelu. t.n28

Vierailija
6/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:04"]

Voin pihdata vaikka kuukauden jos ei huvita antaa. Yleensä ei huvita. Olen todella hyvännäköinen nainen joten tiedän ettei mieheni pystyisi jättään mua. Nautin siitä miehen kärsimyksestä kun en anna sille. Vartaloani esittelen mielelläni ja saa mua katsellessaan tyydyttää itsensä. Joskus voin antaa maistella pilluakin,jos osaa kauniisti pyytää. Olen nainen enkä seksilelu. t.n28

[/quote]

Todella huono. Pysyt kyllä parempaakin provoon

Vierailija
7/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:04"]Voin pihdata vaikka kuukauden jos ei huvita antaa. Yleensä ei huvita. Olen todella hyvännäköinen nainen joten tiedän ettei mieheni pystyisi jättään mua. Nautin siitä miehen kärsimyksestä kun en anna sille. Vartaloani esittelen mielelläni ja saa mua katsellessaan tyydyttää itsensä. Joskus voin antaa maistella pilluakin,jos osaa kauniisti pyytää. Olen nainen enkä seksilelu. t.n28
[/quote]

Et omaa ilmeisesti seksiviettiä. Haluat vain hallita. Kyllä kuule herrat rakastavat iloista antajaa paljon enemmän kuin kauniita raameja.

N31

Vierailija
8/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se sinäkin rupsahdat ja voit vaan muistella kauneutesi päiviä. Toivottavasti viimeistään silloin miehesi hylkää sut tai lopultakin aikuistut.T.ei niin kaunis nainen 36v

Vierailija
9/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo määrähän on yhtä juhlaa, et ole tainnu pihtaria nähdäkkään.

Vierailija
10/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:19"]

Tuo määrähän on yhtä juhlaa, et ole tainnu pihtaria nähdäkkään.

[/quote]

Tarkoitin siis numero 3 tällä.

Vierailija
11/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:32"]Et omaa ilmeisesti seksiviettiä. Haluat vain hallita. Kyllä kuule herrat rakastavat iloista antajaa paljon enemmän kuin kauniita raameja. N31[/quote]

Amen for that!

Pihtareista tulee helposti petettyjä tai exiä.

M38

Vierailija
12/12 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pihtari ei osaa muuta kuin pihdata. Ei ne seksitaidot pihtaamalla kehity.

Pihtarit on just niitä, jotka makaa selällään hievahtamatta tissit kainaloissa kun niitä nussii.

No thanx

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi