Saunalahti huijasi meitä! Varokaa tätä.
Kävi niin, että saunalahden myyjä soitti ja tarjosi puhepakettia, jonka hinta 17,90. Kolmen ensimmäisen kuukauden ajalta piti saada 10 ¿ alennusta. Ensimmäinen lasku tuli eikä siinä ollut alennuksia. No ei muuta kuin soitto asiakaspalveluun, jotta virhe korjattaisiin. Epämiellyttävät asiakaspalvelijat sanoivat vain, ettei mitään voi tehdä, että teitä on huijattu. Useinpiin kysymyksiimme asiakaspalvelijan kommentti oli en kommentoi. Asiakaspalvelija vielä myönsi, että näitä huijauksia sattuu usein.
Jos teille soitetaan ja tarjotaan vastaavaa niin suosittelen varomaan.
T. TeleFilandin nykyinen asiakas
Kommentit (6)
itse saunalahden asiakkaana jo neljä vuotta ja todella tyytyväinen olen ollut. Toisen liittymän operaattoreina ollut elisaa, soneraa ja telefinlandia ja laskuissa aina epäselvyyksiä, ylilaskutusta, gprs-käyttömaksuja vaikkei puhelimessa edes ole tätä mahdollisuutta.
En ole ap, mutta minulla on ollut 9 vuotta Soneran liittymä ja nyt Telefinland vuoden ja yhtään väärin laksutusta ei ole ollut.
Lähetänkö sulle laskun, jotta voit todeta sen olevan erillainen kuin myyjä minulle lupasi?
Voit myös tulla meille kuuntelemaan, kun soitan taas kerran asiakaspalveluun.
Ai joo, parasta oli kun asiakaspalvelija väitti ettei reklamaatio-osastolla ole puhelimia. En yritä mustamaalata mitään, harmittaa vain kun lupauksia ei pidetä. Minulla on kyllä muutakin tekemistä kuin kirjoitella tänne provoja tai vääriä totuuksia.
AP
jokaisella operaattorilla....Minulla ainaki tullu kaikenlaista vastaan jokaisen kohdalla.
Oli lisätty vielä 5 euroa päälle kun joutuivat lähettämään uuden laskun. Pitkän prosessen tuloksena sotku selvisi, mutta hävisin sen 5 euroa. Sitä ei ikinä palautettu!
On kyllä P:stä se operaattori kun kaiken huipuksi kuuluvuuskaan ei ole mitään huippuluokkaa. Asun niinkin maaseudulla kun Lahdessa ja Saunalahden käyttämä verkko pätkii...
onpas todella töykeää...