Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kellään Mazda 6 käytössä?

Vierailija
30.03.2006 |

Kertokaa kokemuksia? Onko ollut remppaa vai onko toiminut ihan ok. Tuommonen vm. -02-03 ois kiikarissa. Entäs onko automaatti vai manuaalivaihteet?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoo, että nämä autot lahoavat käsiin. Siis jo muutamassa vuodessa alkaa pelti ruostumaan. Ei ostaisi meille ikinä tuollaista, vaikka minä haluaisinkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi