Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun ehkäisy on raskauden keskeytys

Vierailija
24.08.2015 |

Ja kondomi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:20"]Ja kondomi.
[/quote]plus oma järki. En harrasta seksiä holtittomasti vaik siitä tykkäänkin ja vosin haluta enemmänkin

Vierailija
2/4 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudenkeskeytys ei ole enää ehkäisy. Ehkäisyssä estetään munasolun hedelmöittyminen. Raskaudenkeskeytyksessä olet jo raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on venäläinen ehkäisykeino.

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/93166-abortti-arkipaivaa-venajalla-kovat-luvut

Joka toinen raskaus keskeytyy siellä aborttiin. Perinne neuvostoajoilta eikä tule tilanne paranemaan lähivuosikymmeninä.

Vierailija
4/4 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttihan periaatteessa on ehkäisy. Ehkäisee lapsen syntymisen melko varmasti! Harva on abortista selvinnyt hengissä, eli aika hyvin se onnistuu ehkäistä.

Sitten taas raskaudenehkäisykeino abortti ei ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan